Menu
košík
0
cz
CZK
kategorie
Classic Pistoneeze 20w50
-8%

Classic Pistoneeze 20w50 1L

Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci.
328 Kč
Dodání cca 2-3 dny
bal
katalogové číslo: 79131
EAN: 5024081791317
výrobce:Millers oils
cena bez DPH:270,67 Kč
cena vč. DPH:328 Kč
původní cena:356 Kč
sleva:28 Kč (8%)
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze

Classic Pistoneeze 20w50 1L - Millers Oils

Původní název tohoto oleje - Classic 20w50

Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci.

APLIKACE:
Pro benzínové i naftové motory poválečných vozů a motocyklů, až do začátku 80. let. Vhodný rovněž pro ostatní historické stroje, které byly ve své době provozovány s vícerozsahovými oleji.

UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
• Efektivní mazání za všech provozních teplot.
• Vylepšení tlaku oleje.
• Menší ubývání oleje, ideální rovněž pro motory s velkým nájezdem kilometrů.
• Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
• Tišší chod motoru.
• Classic Pistoneeze 20w50 je koncipován speciálně pro požadavky starších motorů s originálními těsnícími prvky.
• Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku - 1020 ppm.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.

VÝKONOVÝ PROFIL:
• API SJ, CF

CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w50
Hustota při 15°C: 0.883
Kinematická viskozita při 100°C: 18.5cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 156.8cSt
Viskozitní index: 133
Bod skápnutí: -15°C
Bod vzplanutí: >200°C

UPOZORNĚNÍ:
* Pro upravené motory, nasazení v historickém motorsportu a dlouhé jízdy v horkém období doporučujeme polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 nebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejů typu 20w50 je velice rozlišná. Normy SAE jsou pouze přibližné a vždy nevyjadřují přesnou kvalitu daného oleje. Některé takzvané „20w50“ oleje jsou ve studeném stavu výrazně hutší, což vede při kritické fázi zahřívání motoru ke zvýšenému opotřebení. V zahřátém stavu jsou nekvalitní oleje naopak řidší, čímž kleasá tlak oleje a snižuje se ochrana agregátu.

Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze
X

Vážený zákazníku, tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. V souvislosti s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR) Vás žádáme o udělení/obnovení Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů které můžete zadat při Vašem nákupu za účelem běžné marketingové komunikace a Vaší informovanosti.