ZÁKLADNÍ POSTUP PŘI ZAJÍŽDĚNÍ BRZD
Vždy berte v úvahu doporučení výrobce brzdových destiček pro záběh.
1.    Po instalaci nových kotoučových rotorů a/nebo brzdových destiček proveďte 8 až 10 zpomalení mírným tlakem z rychlosti přibližně 50 - 60 km/h, aniž byste zastavili.

2.    Proveďte další 2 až 3 zpomalení silným tlakem z rychlosti přibližně 60 - 70 km/h bez zastavení.

3.    NEBLOKUJTE BRZDY!

4.    Nechte brzdový systém alespoň 15 minut vychladnout.

Po provedení kroku 4 jsou vaše nové kotouče a/nebo destičky připraveny k běžnému používání. Uvědomte si, že proces úplného zahoření může trvat až 300-500 km v závislosti na stylu jízdy. Během tohoto období se snažte vyhnout prudkému brzdění ve vysokých rychlostech až do úplného zastavení.

ZÁKLADNÍ POSTUP zajetí PRO MOTORISTICKÝ SPORT.
Tento postup by se měl dodržovat pouze při zahušťování vhodných závodních destiček.
Vždy berte v úvahu doporučení výrobců brzdových destiček.

1. Po instalaci nových rotorů kotoučů a/nebo brzdových destiček zablokujte všechny brzdové kanály a proveďte 10 až 12 zpomalení mírným tlakem na pedál z rychlosti přibližně 70 - 80 km/h na rychlost přibližně 20 km/h, přičemž mezi jednotlivými aplikacemi nechte ujet přibližně 50 metrů.

2. Proveďte dalších 8 až 10 zpomalení silnějším tlakem na pedál z rychlosti přibližně 90 až 100 km/h na rychlost přibližně 20 km/h, přičemž mezi jednotlivými sešlápnutími ponechte interval přibližně 50 metrů.

3. NEPŘETAHUJTE BRZDY!

4. Proveďte kolo přibližně na 70 % závodního tempa.

5. Proveďte kolo přibližně na 80 % závodního tempa.

6. Proveďte ochlazovací kolo s co nejmenším použitím brzd.

7. Vraťte se do boxů a nechte brzdový systém vychladnout alespoň 1 až 2 hodiny.

8. Odstraňte všechny kryty brzdových kanálů a zkontrolujte rotory a destičky.

Po kroku 8 jsou vaše nové kotoučové rotory a/nebo destičky připraveny k použití v závodě. Pro dosažení optimálního výkonu je nejvhodnější zajet nové rotory již zajetými destičkami a nové destičky podložit již zajetými brzdovými kotouči.rotory.