Skořepinový stan a jeho specifikace

Skořepinový stan a jeho specifikace

Střešní stany James Baroud Evolution je nejlepší volbou pro zkušené cestovatele, kteří hledají maximální odolnost a pohodlí. Je vyroben z lehkého, ale robustního kompozitního pláště a nabízí výjimečnou pevnost a ochranu proti prudkému dešti, silnému větru, silnému horku a mrazu. Tkanina James Baroud Evolution Fabric stanu je vysoce odolná vůči vodě, takže vás udrží v suchu i během přívalových dešťů a zároveň podporuje optimální proudění vzduchu, které zabraňuje tvorbě kondenzátu. Díky aerodynamickému tvaru a zesílené konstrukci jsou stany Evolution konstruován tak, aby odolal silnému větru a byly odolný proti protržení a propíchnutí. Velká okna u střešních stanů vám umožní ponořit se do okolních přírodních krás a dokonalé větrání.


Autostany James Baroud: rozhovor s digitálním nomádem Alešem.

Aleš je majitel reklamní agentury XART a vášnivý digitální nomád. Každoročně několikrát, obvykle mimo sezónu, sbalí svou ženu, tři děti a střešní stan James Baroud a na 2 až 3 týdny vyrazí pracovat do zahraničí. Do Řecka, Chorvatska, Itálie, Španělska nebo třeba Holandska – podle toho, co je zrovna láká. On i celá jeho rodina si tento svobodný a nezávislý způsob cestování zamilovali a jinou „pracovní dovolenou“ už si ani neumí představit.


Jak správně zajet brzdové destičky a kotouče.

CO JE TO BED-IN, neboli zajetí (inicializace) brzd?


Pro optimální využití brzdového systému musí být brzdové destičky a brzdové kotouče vzájemně kompatibilní. Tato kompatibilita mezi destičkami a brzdovým kotoučem se zjišťuje postupem "bed-in". Toho se dosahuje kombinací rychlosti tření, teploty, tlaku v brzdové soustavě a setrvačnosti. Na záběh mají vliv také chemické vlastnosti materiálů destiček a rotorů. Vždy se doporučuje, aby se v dané aplikaci používaly pouze kompatibilní destičky a kotouče.

VÝHODY BED-IN:
1. Postupně tepelně zatěžuje kotouč a eliminuje tepelné šoky v kotouči.

2. Vypaluje těkavé látky a vlhkost z pryskyřice, která se nachází v blízkosti povrchu brzdové destičky. Tím se eliminuje "zelené vyblednutí".

3. Vytvoří na povrchu brzdového kotouče vrstvu přenosového filmu o tloušťce asi několika mikronů. Stříhání filmu při tření je účinným zdrojem třecí síly. V opačném případě by při použití čerstvě broušeného rotoru bez přenosové fólie hlavní třecí síla vznikala řezáním, orbou nebo drážkováním asperitů na povrchu rotoru. To vede k nestejné brzdné účinnosti.

4. Spárujte oba povrchy tak, aby téměř dokonale geometricky odpovídaly, takže styčná plocha je vysoká, a tím se zvyšuje třecí síla.

5. Výkonnost systému čerstvý rotor/čerstvé destičky by byla nekonzistentní. To je způsobeno neustále se měnící strukturou a vlastnostmi obou párovacích materiálů.    Uložení destiček a rotoru vytvoří stabilní přenosový film.

6. Pokud se nepoužije postup "bedding in", stabilní přenosový film se nemusí vytvořit po dlouhou dobu. Jinými slovy, povrch rotoru by musel neustále regenerovat film, který není zcela stabilní po dlouhou dobu. Tento efekt by snížil výkon a zvýšil opotřebení.


Mé zkušenosti s markýzou Falcon James Baroud.

Aleš Janoušek je digitální nomád jak se dnes označuje pročlověk, který není s prací vázaný na jedno místo. Pracuje všude, kde se může připojit k internetu. V tomto článku popisuje svoje zkušenosti s vějířovou 270°markýzou na auto Falcon od James Baroud.


Autostany James Baroud jsou jasnou volbou - poděkování od rodiny Jirouškových

Autostany James Baroud jsou jasnou volbou - poděkování od rodiny Jirouškových

Před šesti lety jsme se s manželem rozhodli dát sbohem všem omezujícím hotelům a předraženým penzionům. Rozjeli jsme se do Lednicko-Valtického areálu na čtyři dny, tehdy jsme spali ještě v autě. Čas ale rychle utekl a rozrostli jsme se na tři - hmmm a co teď? V autě jsme už spát nemohli a stavět jakýkoliv stan někde v poli vedle auta jsme zavrhli. Já jsem do té doby o autostanu neslyšela, takže jsem začala trochu propadat panice, že je s naším způsobem cestování na pár let konec.